1. Splošno

Splošni pogoji spletnega mesta infashion.si so sestavljeni v skladu mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju artiklov, ki so na voljo na spletni strani infashion.si, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Celotna vsebina spletne strani ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd.) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic na vsebini spletne strani je ponudnik in/ali oseba, ki je navedena pod posamezno vsebino. Z objavo vsebin na spletni strani in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje svojim avtorskim pravicam. Vsebine na spletni strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.

Z uporabo spletne strani infashion.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani.

2. Upravljalec spletne strani infashion.si

in ponudnik artiklov je podjetje Trgovina in storitve Denis Postružnik s.p., Selišči 17, 9244 Sv. Jurij ob Ščavnici, Slovenija.

Podjetje je vpisano v poslovni register dne 15.11.2010, številka vpisa 316-08-01351-2010/2. Podjetje je zavezanec za DDV, davčna št.: SI21136335.

Bančni račun: IBAN SI56 6100 0000 3154 496 (Delavska hranilnica).

Kontakt: prodaja@infashion.si

3. Spletna trgovina

Uporabnik lahko nakupuje v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje Denis Postružnik s.p., z dostopom preko povezave infashion.si.

V primeru, da se ponudnik-prodajalec in uporabnik-kupec (v nadaljevanju za oba: ‘pogodbeni stranki’) ne dogovorita drugače, so ti splošni pogoji sestavni del njunega medsebojnega pogodbenega razmerja o dobavi blaga (v nadaljevanju: ‘kupoprodajna pogodba’).

Z naročilom v spletni trgovini uporabnik potrjuje, da v celoti razume in sprejema te splošne pogoje.

Za nakup v spletni trgovini preko navedenih povezav se uporabniku ni potrebno registrirati.

Ponudnik ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali zaradi neizpolnitve ali zamude pri izpolnitvi obveznosti, do katere bi morebiti prišlo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora ponudnika, vključno z višjo silo, prekinitvami v dobavi elektrike, pomanjkljivosti opreme ipd., vendar ne omejeno na našteto.

Vse informacije, ki so objavljene na spletni strani, npr. opisi artiklov, specifikacije, fotografije, so približne. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših sprememb v opisu artiklov brez obveznosti obveščanja uporabnikov.

Ponudbe na spletni strani so časovno in količinsko omejene, kot je objavljeno na spletni strani. Objavljene količine artiklov na zalogi so informativne in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudnik lahko omeji največje število nakupov posameznega artikla na uporabnika in s tem svojim uporabnikom zagotovi pošteno nakupovalno okolje.

4. Naročanje artiklov in obveščanje o cenah

4.1 Kot kupec lahko artikle vidite in naročate na spletni strani infashion.si. Ponudba je na voljo samo fizičnim osebam in pravnim osebam.

4.2 S klikom na gumb »Zaključite naročilo« med postopkom naročanja potrjujete, da v celoti razumete pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Po zaključenem naročilu na spletni strani boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi pošiljke.

4.3 Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Ponudnik lahko spremeni ceno artikla v ponudbi brez predhodnega obvestila. Ponudnik prodaja artikle odplačno; v primeru, da je izdelek pomotoma naveden kot brezplačen, ponudniku ni potrebno dati tega artikla uporabniku brezplačno.

4.4 Pogodba o nakupu se šteje za sklenjeno z obvestilom o dostavi naročila, napisana je v slovenskem jeziku in shranjena v podjetju. Prejmete jo lahko na pisno prošnjo, svojo zahtevo sporočite na prodaja@infashion.si.

5. Postopek nakupa

5.1 Nakupovalna košarica

5.1.1. Na spletni strani nakupovalne košarice so prikazani artikli, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na povezavo “Odstrani”, ki se nahaja ob izdelku. Če želite dodati določen izdelek v košarico, morate klikniti na povezavo “Nadaljujte z nakupovanjem”. S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno trgovino.

5.1.2. Svoje naročilo zaključite s klikom na gumb “Zaključi naročilo”.

5.1.3. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst “Prejeli smo vaše naročilo.” Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu.

5.2 Potrditev naročila

Po zaključku naročila boste na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila. V omenjenem elektronskem sporočilu boste tudi seznanjeni, da nam lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj pišete na elektronski naslov prodaja@infashion.si.

5.3 Pošiljanje blaga

Podjetje Denis Postružnik s.p. v dogovorjenem roku pripravi blago za odpremo ter ga odpošlje na posredovan naslov. V primeru nepričakovanega podaljšanja roka dostave za dlje časa, kot je navedeno v Pogojih poslovanja, je kupec obveščen preko elektronske pošte.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

6. Preklic naročila

Pravico do preklica naročila ima kupec vse do prejema obvestila o predaji pošiljke v dostavo GLS Slovenija na posredovan elektronski naslov. Po prejemu omenjenega obvestila o dostavi naročila preklic naročila ni več mogoč. Delni preklic naročila ni mogoč.

7. Dokončna potrditev naročila

Ko potrdite vsebino svojega nakupa, morate dokončno potrditi nakup z določitvijo načina plačila. Prodajna pogodba med vami in podjetjem Denis Postružnik .s.p. stopi v veljavo, ko je naročilo potrjeno s potrditvenim elektronskim sporočilom “Prejeli smo vaše naročilo”.

8. Možnost spremembe naročila

Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo “Prejeli smo vaše naročilo”, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte (prodaja@infashion.si). Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče.

9. Plačilni pogoji

9.1 Cena za izbran izdelek velja na dan nakupa, in sicer na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine Infashion.si.

Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

9.2 Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu,
  • po predračunu s plačilom na račun podjetja,
  • s karticami Visa in MasterCard,
  • ter s paypalom na račun podjetja.

9.3 Plačevanje preko plačilnega sistema Stripe je varno, saj ustreza vsem varnostnim standardom. Plačilni sistem je avtoriziran s strani izdajateljev plačilnih kartic. Povezava med računalnikom stranke in plačilnim sistemom je varna, saj uporablja najnovejše standarde šifriranja. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na našem strežniku. Plačilo se stranki odtegne ob naročilu.

10. Dostava

10.1 Artikli bodo dostavljeni v roku do treh delovnih dni od datuma, ko na vaš elektronski naslov prejmete potrdilo o naročilu. V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov ali zamude pri vašem naročilu boste o tem prejeli obvestilo preko elektronske pošte, v katerem bo naveden predviden rok dostave naročila. V večini primerov je paket pri vas naslednji dan.

10.2 Naročene artikle pošljemo na naslov, ki ste ga vnesli med postopkom naročila. Dostavo artiklov opravlja GLS Slovenija. Dostava poteka le med delovnimi dnevi od ponedeljka do petka.

10.3 Strošek dostave je enoten in znaša 2,49 EUR. Nekateri artikli lahko zagotavljajo brezplačno dostavo, kar je jasno označeno v katalogu trgovine. Če zraven takega artikla naročite še druge artikle, je dostava še vedno brezplačna. Pri plačilu po povzetju je dodaten strošek 0,50 EUR.

10.4 Potek dostave:

Blago, naročeno v spletnem mestu infashion.si, gre na pot v najkrajšem možnem času. Priprave za dostavo oziroma izdajo vašega naročila stečejo takoj, ko prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v izvedbi.

Za naročila, oddana v soboto, nedeljo ali na praznik, bomo pošiljko pripravili prvi naslednji delovni dan.

Pri izbiri opcije plačila s plačilno/kreditno kartico in Paypal-om, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle takoj po potrditvi vašega plačila.

10.5 Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.

10.6 Podjetje Denis Postružnik s.p. ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja artiklov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile. Podjetje Denis Postružnik s.p. ne krije stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave artiklov. Prav tako ne krije stroškov v primeru izgube artikla ali nedostavljenega artikla. V primeru predhodnega plačila artikla vam stroške za nakup nedostavljenega artikla vrnemo na vaš transakcijski račun.

11. Reklamacije in informacije

V primeru reklamacije ali povpraševanja po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo inFashion.si pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov prodaja@infashion.si ali na naslov:

INFASHION Denis Postružnik s.p., Osojnikova 3, 2250 Ptuj.

12. Odstop od pogodbe in vračilo artikla, ali menjava artikla

12.1. Menjava artikla v spletni trgovini infashion.si poteka tako, da vam dostavna služba dostavi drug artikel, vi pa mu predate artikel, ki vam ne ustreza. Artikel, ki ga vračate mora ustrezati pogojem v točki 12.3.

12.2. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko artikel odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa.

V primeru, da vam prejeti izdelek ne ustreza, nam v roku 14 dni od prejema to sporočite preko elektronske pošte (prodaja@infashion.si) in nam izdelek nato v roku 14 dni vrnite. Izdelek nam vrnite nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

12.3. Artikel, ki ga želite vrniti, mora biti:

  • neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži
  • artikle, ki so prodani v kompletu, je treba vrniti hkrati,
  • embalaža artiklov mora ostati originalno zaprta,
  • čevlji morajo biti vrnjeni v škatli od čevljev, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in selotejpom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo,
  • zaščitna folija na kopalkah ne sme biti odstranjena,
  • če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo artikla žal ni več možno.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno “preizkušanje”, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjen stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen. Pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo, pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra. Pri vračilu čevljev pazite, da čevlje odpošljete skupaj s škatlo, v kateri ste čevlje prejeli. Škatlo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo, nanjo ne pišite in ne lepite poštnih nalepk in selotejpa, saj takšna škatla ni več uporabna.

12.4. Potek vračila artikla:

Izdelek, ki vam ne ustreza, pošljite na naslov Infashion, Denis Postružnik s.p., Osojnikova 3, 2250 Ptuj, Slovenija. Izdelku priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo blaga (izpišite ga na OBRAZEC ZA VRAČILO) in nanj napišite številko vašega transakcijskega računa (TRR), na katerega vam bomo najkasneje v roku 14 dni po odstopu od pogodbe nakazali kupnino za vrnjen izdelek. Pri prodajnih pogodbah podjetje zadrži vračilo kupnine do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, ko ga je uporabil potrošnik.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

12.5. Na inFashion.si omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjate z drugim, kar nam sporočite na obrazcu za vračilo.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

13. Reklamacija stvarnih napak in poškodovane pošiljke

13.1 Prodajalec jamči za kakovost artiklov v zakonitem roku, ki začne teči z vročitvijo blaga potrošniku pod pogojem, da je kupec upošteval navodila za uporabo in vzdrževanje artikla, ki so priložena v paketu. Kupec lahko reklamacijo iz naslova stvarnih napak uveljavlja v skladu z veljavno zakonodajo.

Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo ali kadar se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.

Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla z dospelostjo na naslov INFASHION Denis Postružnik s.p., Osojnikova 3, 2250 Ptuj.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in V 24 mesecih od prevzema blaga. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih oz. 24 mesecih od prevzema prodajalec ne odgovarja več. kupec lahko zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

13.2 Ponudnik odgovarja za poškodbe artiklov med prevozom do uporabnika. V primeru očitnega znaka poškodb (raztrganega ovoja, deformacij itd.) mora uporabnik zavrniti pošiljko, da se izogne morebitnim zapletom pri reklamiranju poškodovanega blaga.

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, zavrnite prevzem paketa.

13.3 Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje svoje izpolnitve.

13.4 Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila stvarna napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, artikel pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemeru mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je bila napaka na stvari že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrišnik, ki je pravilno obvestil prodajalaca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati:

  • da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom
  • ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti za povračilo stroškov materiala, dela, prenosa in prevoz artiklov, ki nastanejo zaradi izpolnitve prej navedenih členov.

Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napako obvestil prodajalca.

14. Pravica do zavrnitve storitve

Če ponudnik meni, da uporabnik krši veljavno zakonodajo ali škodi interesom spletnih mest, ki jih upravlja ponudnik ali njegova pridružena ali hčerinska podjetja, lahko kadarkoli in brez predhodnega obvestila prekliče, spremeni, začasno ali trajno prekine ali razveljavi naročila ali članstvo uporabnika, vključno z dostopom do katere koli vsebine na spletni strani za določenega uporabnika.

15. Ustreznost artikla

Izdelek v ponudbi ustreza namenu, ki je razviden iz opisa in slike artikla. Kljub skrbnemu ravnanju je možno, da pride do napak pri opisu ali sliki artikla. Infashion.si si prizadevamo, da bi fotografije, objavljene poleg opisa artikla, predstavljale realistično sliko artikla. Še vedno pa je možno, da je percepcija posameznega artikla preko fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom.

16. O podjetju

Trgovina in storitve, Denis Postružnik s.p.
Selišči 17
9244 Sv. Jurij ob Ščavnici.
Davčna številka: SI21136335
Matična številka: 3850455000

Podjetje Denis Postružnik s.p. upravlja spletno stran infashion.si.

17. Politika varovanja osebnih podatkov

Izjava o zasebnosti

Varovanje osebnih podatkov naših uporabnikov je pomembna obveznost našega podjetja. Vse spletne aktivnosti podjetja Denis Postružnik s.p. so v skladu z zakonodajo Evropske Unije (Direktivo 95/46/ES, Direktivo 2002/58/ES), konvencijami Sveta Evrope (Treaty Conventions ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS, št. 86/2004 s spremembami). Politika zasebnosti obravnava ravnanje z informacijami podjetja Denis Postružnik s.p., ki jih pridobi o vas, kadar obiščete našo spletno stran.

V podjetju Denis Postružnik s.p. cenimo vašo zasebnost, zato vaše osebne podatke vedno skrbno varujemo. Vsi posredovani podatki so varovani pred vdorom tretjih oseb, kar vam zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje s podjetjem Denis Postružnik s.p., ki upravlja spletno stran infashion.si. Nikoli ne bomo na kakršen koli način zlorabljali vaših osebnih podatkov.

Vaših kontaktnih in osebnih podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji stranki, razen če tako zahteva zakon. Nikoli vam ne bomo pošiljali elektronskih sporočil, na katere se niste prijavili, razen v primeru pomembnih transakcijskih elektronskih sporočil, ki ste jih posebej zahtevali.

Kadar koli se lahko hitro in enostavno odjavite od katerih koli naših elektronskih obvestil.

18. Zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov

Osebni podatek predstavlja kateri koli podatek (vaše ime, priimek, elektronski ali poštni naslov), ki se nanaša na določeno ali določljivo fizično osebo, torej posameznika, na glede na obliko, v kateri je izražen. Denis Postružnik s.p. ne zbira vaših osebnih podatkov, v kolikor tega sami ne omogočite ob naročilu artiklov ali kadar se naročite na naše e-novice.

19. Uporaba in širjenje osebnih podatkov

Podjetje Denis Postružnik s.p. bo uporabilo vaše osebne podatke izključno iz tehničnih razlogov administracije na spletni strani, da vam zagotovi dostop do posebnih podatkov ali za splošno sporazumevanje z vami. Denis Postružnik s.p. ne bo posredovalo vaših osebnih podatkov tretji stranki ali jih kakor koli tržilo drugje, razen če posredovanje podatkov tretji stranki izrecno dovolite. Zaposleni podjetja Denis Postružnik s.p. so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti.

20. Svoboda izbire

Podatke, ki jih o sebi posredujete podjetju Denis Postružnik s.p., nadzorujete vi. Če se odločite, da vaših podatkov ne boste posredovali podjetju Denis Postružnik s.p., vam bo dostop do nekaterih spletnih mest onemogočen.

21. Samodejno beleženje informacij (neosebni podatki)

Kadar koli dostopate na spletno stran Infashion.si, se splošni, neosebni podatki (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) samodejno beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje priljubljenosti naše spletne strani in izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.

22. Piškotki

22.1 Pravna podlaga:

Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

22.2 Kaj so piškotki?

Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

22.3 Zakaj se uporabljajo?

Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi anonimnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika.

22.4 Shranjevanje piškotkov:

Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo.

22.4.1 Začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo.

22.4.2 Trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler jih uporabnik lastnoročno ne izbriše.

22.5 Vrste piškotkov:

22.5.1 Nujno potrebni piškotki

Ti piškotki omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani.

22.5.2 Izvedbeni piškotki

Ti piškotki zbirajo podatke o načinu uporabe spletne strani z namenom izboljšave delovanja spletne strani (npr. katere dele spletne strani uporabnik najpogosteje obišče). Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika.

22.5.3 Funkcionalni piškotki

Ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti (npr. vaše uporabniško ime, regijo) in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funkcije. Ti piškotki lahko omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani.

22.5.4 Ciljni ali oglasni piškotki

Te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani (oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov, omejevanja števila prikazov oglasov in merjenja učinkovitosti oglasov.

22.6 Upravljanje piškotkov

Piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalnika, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani. Spletna stran deluje optimalno, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.

22.7 Upravljalec piškotkov je Denis Postružnik s.p., Selišči 17, 9244 Sv. Jurij ob Ščavnici, e-mail: prodaja@infashion.si

23. Varnost

Denis Postružnik s.p. si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem.

24. Mladoletne osebe

Denis Postružnik s.p. toplo priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje otroke varnega in odgovornega ravnanja z osebnimi podatki na medmrežju. Mladoletne osebe ne bi smele prenašati kakršnih koli osebnih podatkov na spletno stran infashion.si brez dovoljenja staršev ali skrbnikov. Podjetje Denis Postružnik s.p. ne bo nikoli zavestno zbiralo osebnih podatkov od mladoletnih oseb ali jih kakor koli uporabilo ali jih razkrilo tretji stranki brez njihovega dovoljenja.

25. Povezave do drugih spletnih strani

Izjava o varovanju osebnih podatkov se nanaša na predstavitveno stran infashion.si, ki jo ima podjetje Denis Postružnik s.p. in vse njene podstrani. Spletne strani na tej privzeti strani lahko vsebujejo povezave do drugih oskrbovalcev znotraj in izven podjetja Denis Postružnik s.p., za katere ta izjava o varovanju osebnih podatkov ne velja. Ko zapuščate spletno stran Denis Postružnik s.p., si zato vnovič preberite izjave o varovanju osebnih podatkov vsake spletne strani, ki zbira osebne identifikacijske podatke.

26. Izključitev odgovornosti

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov (v nadaljevanju: škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.

Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.

Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni, programski in drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirusni program itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani.

Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za registracijo/prijavo na spletni strani (e-naslov, geslo). Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi utegnila nastati uporabniku zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za prijavo.

27. Pravica do obveščenosti

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na naše predstavnike varovanja zasebnosti.

Denis Postružnik s.p.,
Selišči 17

9244 Sv. Jurij ob Ščavnici, Slovenija

e-mail:prodaja@infashion.si

Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili – pisno in v skladu s primerno zakonodajo – kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom spletne strani infashion.si.

27.1 Objava sprememb

Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena v tej izjavi o varovanju osebnih podatkov, na vstopni strani infashion.si in na drugih ustreznih mestih.

28. Končne določbe

Neveljavnost katere koli določbe teh splošnih pogojev, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.

29. Pritožbe in spori

Infashion spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Infashion se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja@infashion.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Infashion bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Infashion se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Infashion prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

30. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Denis Postružnik s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Ti splošni pogoji začnejo veljati dne 15.10.2017

Ponudnik: Denis Postružnik s.p.